Thursday 15 February 2007

Valentine's Party

Igår var det ju då alla hjärtans dag, och då hade Hillsong anordnat ett Valentine's Party för alla som ville. Man hade hyrt hela klubben Pacha för tillfället, och den var ganska lyxig, så det hade nog inte varit billigt. Som jag förstod så hade man gett ut 600 biljetter, och det var totalt slutsålt, en del hade kommit dit samma dag och försökt köpa biljetter, men det gick inte då. Så, mycket folk var det alltså.
Träffade Muller från Sydafrika som jag lärt känna i söndags när jag kom dit, så jag umgicks en hel del med honom under kvällen. Anita och Ngozi från min lägenhet var också där, och jag träffade även en del annat folk som jag träffat tidigare. Jag var lite tveksam till det hela innan jag gick dit när det skulle vara så mycket folk och så, men det var faktiskt riktigt trevligt.


Muller och två personer som jag inte kommer ihåg namnet på:
Jag och Anita, som bor i samma lägenhet som mig:

Folk umgås på nedervåningen av Pacha:

No comments: