Tuesday 20 February 2007

Sjuk

Blä. Nu har jag varit sjuk sen i torsdags då jag började dra på mig en förkylning. Under helgen var den ganska rejäl, men nu har det börjat lugna ner sig lite grann i halsen även om det inte alls är bra där än. Det som är jobbigt idag är att nu är ögonen väldigt irriterade, så det gör ju att det blir besvärligt att försöka jobba eller göra nåt annat. Var irriterat inatt, men jar varit ganska OK under dagen, men nu börjar det bli värre igen, så det innebär nog att det är dags för mig tt gå hem.
Imorgon bitti ska jag, Cecilia, och Vladimir till Wavetrend (företaget som är med i WILDSENSING) för att titta lite på deras produkter och diskutera hur de kan användas. Sen på eftermiddagen ska jag gå en säkerhetsintroduktion som alla nya här måste gå. Ska bli spännande att se vad de ska lära oss i hela 3 timmar...

2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Har samma sak, känner med dig mannen.
/grönan