Sunday 25 February 2007

Imli igen

Idag så gick jag som vanligt till Hillsong på förmiddagen. Idag var en gästtalare från USA, Jerry Savelle, där. Efteråt gick jag och åt lunch med några andra. Vi hade lite svårt att bestämma oss för var vi ville äta, så jag tog med dem till Imli (i stort sett enda restaurangen därikring som jag känner till). Gott med Bel Phur och Pav Bhaji igen, och de andra verkade också gilla maten.
Jag gick till "kontoret" efteråt där jag sitter nu och har läst lite mail och sånt, och nu ska jag gå till Fitness First och träna litegrann. Jag har ju varit förkyld så länge så att jag inte har kunnat träna, men nu mår jag tillräckligt bra för att kunna anstränga mig igen. Blir nog jobbigt, men det är nyttigt, framförallt med tanke på hur pass många semlor jag ätit den senaste veckan.

No comments: