Sunday 25 February 2007

Biljard och Nandos

Ja, inte blev det då nån indisk mat i fredags inte. Just innan jag skulle gå så blev jag tillfrågad av doktoranderna här om jag ville följa med dem istället. Jag var ju hungrig, men det är ju trevligt med sällskap, så jag slog följe med en stor grupp folk härifrån. Först gick vi till en universitetsdriven pub/restaurang där jag spelade några matcher biljard mot några andra, medans andra bara satt där och pratade. Var ganska små biljardbord, men det var kul att spela biljard igen (måste se till att jag får spela lite snooker snart). Efter det gick vi till Nandos för att äta mat (tog ett bra tag att komma fram till var vi ville äta med så många människor där....). Nandos serverar framförallt kyckling, i olika nivåer av kryddstyrka. Inte fantastiskt bra, men det funkar alltid att äta där. Hade en trevlig kväll, och det blev riktigt sent innan jag kom hem. Pratade mycket med Ettore om hur det är i Sverige...

No comments: