Thursday 1 February 2007

Mer lägenheter


Igår kväll var jag då och tittade på rummet i lägenheten med den svenska tandläkaren. Lägenheten har ett väldigt bra läge. Bara några minuter från Paddington station, så läget är svårslaget. Tandläkaren verkade väl trevlig. Lägenheten var fin med Londonstandardmätt, och den låg i ett väldigt maffigt hus (se bild på ingången här). Tyvärr så var "mitt" rum ganska litet, och lägenheten är inte tillgänglig förrän 24:e februari, så det är ju tre veckor kvar tills dess. Jag skulle ju gärna hitta nånstans att bo innan dess, men vi får se. Hittar jag inget annat är detta i alla fall ett möjligt alternativ.

Idag ska jag titta på två andra lägenheter. En studio i Hendon och en "one bedroom flat" i Archway. Inte alls lika bra lägen som tandläkarlägenheten, men det är ju egna ställen.

1 comment:

Anonymous said...

Hur gick det sedan?

Jag blev fasinerad av din berättelse.