Thursday 15 February 2007

Inuti lägenheten

På allmän begäran kommer nu här lite bilder från insidan av min lägenhet.

Först två bilder på mitt väldigt lilla rum. Mycket välfyllt med möbler, även om jag fortfarande behöver en skrivbordsstol.

På speciell begäran från Thomas är här en bild på badrummet och handfatet med olika kranar för varmt och kallt vatten.
Vardagsrummet. Dels finns ett matbord här.
Och i andra delen, en soffgrupp och tv/stereo.
Från vardagsrummet finns en liten lucka in till köket (man kan även gå via dörren och korridoren, så man behöver inte krypa genom denna för att ta sig till köket, men den kan t.ex. användas för att skicka mat och disk).
Köket. Någon (inte jag) har inte diskat efter sig... Bortsett från hörnet där varmvattenberedaren är så är det i hyfsat gott skick. Gasspis. Ugnen syns inte på bilden, men är till höger och är helt OK.
Hallen där man kommer in i lägenheten. För att komma till mitt rum går man längst bort i korridoren och svänger till höger.

No comments: