Friday 23 February 2007

Helg

Nu är det helg igen.
Vet inte riktigt hur mina planer för helgen ser ut, förutom att jag måste göra en del tvättande imorgon. Ska även försöka jobba lite grann med ett av mina "hobbyprojekt", den Internet Draft som beskriver PRoPHET som jag utvecklade under min tid vid LTU. Jag och Avri måste skicka in en ny version av den om en dryg vecka och det är ju inte direkt det jag får betalt för att göra, men det är något som jag vill få gjort, så det vore bra att hinna kolla lite på det. Kanske även ska försöka utforska närområdet lite mer, eller så åker jag in till stan för att kolla på nån annan marknad eller nåt.

Nu är jag hungrig iaf, och jag hade faktiskt tänkt unna mig att äta middag på någon indisk restaurang. Det är faktiskt väldigt konstigt att jag varit här i lite drygt en månad, och än har jag inte ätit på en "typiskt" indisk restaurang än (jag har ju ätit på imli, men den är ju inte den typiska indiska restaurangen som man hittar här). Nu finns det ju ofantligt många sådana i London och antagligen så är bara en bråkdel av dem bra, så det är ju inte så lätt att veta vilken man ska välja....

No comments: