Thursday 8 February 2007

Connect

I kväll efter jobbet gick jag på en "Connect-grupp" som är en av Hillsongs grupper som träffas mitt i veckan. Denna grupp hölls hemma hos ett ungt par i Putney och jag hade bjudits in till den gruppen av en av de som jag åt lunch med i söndags.
Först fick vi mat och sen var det samtal om söndagens budskap och sen var det efterrätt. Nu har jag anmält mig som frivillig att ta med semlor om två veckor. Nu måste jag bara se till att komma mig till Totally Swedish och köpa mandelmassa innan den tar slut. Kan tänka mig att jag inte är den enda som vill ha mandelmassa i dessa tider. Tittade förresten in på Somersfield (vår lokala matbutik) på vägen hem och blev mycket glad över att se att vi även där har Scans köttbullar, så man kan få mat som nästan känns som hemma till och med utan att åka till svenska affären. Köpte dock inga nu eftersom jag redan ätit idag och imorgon hade jag tänkt åka till svenska affären och då får vi se vad jag köper där.

No comments: