Monday 12 March 2007

Jobbardag

Idag har jag faktiskt fått lite jobb gjort. Det är bra. Jobbade hemifrån innan lunch och åkte sen in till jobbet. Vi har fixat lite grann inför morgondagens Oxfordbesök så att vi vet vad vi ska testa när vi väl kommer dit och så att det funkar på våra datorer. Jag har även skrivit en del på ett dokument angående sälprojektet. Det är inte riktigt klart än, men jag ska skicka iväg det om en stund.

Jag var sugen på att åka ut till IKEA idag (har inte varit dit än) och äta middag på deras restaurang, men nu börjar det bli lite sent och jag har fortfarande en del kvar att göra, och dessutom så ligger IKEA rätt så ocentralt, så det får nog bli en annan dag. Kanske onsdag eller torsdag... Då måste man bara fundera vad man ska äta till middag idag då....

Är nog även bra att se till att gå och lägga sig i vettig tid, för det vore väldigt dumt att försova sig så man missar tåget till Oxford.

No comments: