Sunday 25 March 2007

Flyttande

Ja, idag ska då den nya personen flytta in. Vi får se hur det blir. Sitter på jobbet nu och borde skriva lite grann, så jag ska väl försöka göra det, och sen ska jag förbi HTB innan jag åker hem, men då borde den nya personen nog vara inflyttad.
Åt lunch med John, Andy, et al idag på All Bar One efter Hillsong, och då fick vi träffa ytterligare en ny svensk person som går till Hillsong. Hon heter Kristin(a?) (tror jag det var) och jobbar som lärare en bit utanför London. I fredags hade ju filmen som John jobbar med premiär, så hans jobb här tar slut i mitten av april. Han har ju inte riktigt vetat hur han ska göra efter det jobbet, men nu hade han i alla fall bestämt sig för att flytta hem till Sverige igen. Jag förstår honom ju helt och hållet, men det är tråkigt att han flyttar, för det var väldigt trevligt med en svensk kompis här.

No comments: