Tuesday 4 September 2007

Räv?

Jag undrar om det är en räv jag har sett några kvällar på sistone när jag kommit hem ganska sent, eller om det bara är en hund. Jag såg den först två kvällar på gräsmattan utanför vårt hus på lite längre håll, men min första tanke var att det var en räv, men jag vet inte om vi har sådana här. Igår kväll såg jag den på lite närmare håll, och jag tror fortfarande att det är en räv, men undrar vad den gör här i så fall. Hade vi bott lite närmare Putney Heath hade jag kunnat förstå om en räv förirrat sig, men nu vet jag inte riktigt. Jag är ju inte direkt nån expert på att identifiera rävar, men det borde vara en sån.

Försökte googla runt lite och se om det borde kunna finnas rävar här, men det enda jag hittar är en pub som heter The Fox, så det var ju inte till så stor hjälp...

No comments: