Monday 16 April 2007

Tillbaka på Askill Drive

Nu är jag då tillbaka i vår lägenhet på Askill Drive, och för en gångs skull är faktiskt alla hemma. De andra sitter och tittar på "Day After Tomorrow" (katastroffilmen där stora delar av USA översvämmas efter en klimatförändring).

Flygresan hit var ganska händelselös och jag halvsov större delen av tiden (tyvärr så fick jag ju inte flyga direkt från Stockholm till London utan behövde åka via Köpenhamn, så det blev flera kortare flygningar istället för nån längre då man kan sova ordentligt). Alla flyg var försenade, men vi kom ändå fram till London ungefär på utsatt tid.

Jag borde ha tagit med mig en lång nätverkskabel så att jag kan få nätverk i mitt rum tror jag... Kommer att behöva jobba en del sena kvällar/nätter den här veckan, och det går lite sisådär när folk sitter i vardagsrummet, och dessutom kommer det visst finnas folk som ska sova över här i veckan, så då kan man ju inte heller sitta där när de vill sova...

No comments: