Sunday 22 April 2007

Royal Albert Hall

Den här helgen har Hillsongs kvinnokonferens Colour ägt rum. Det har bland annat inneburit att jag istället för att som vanligt delar lägenhet med 3 tjejer, så har jag denna helg delat lägenhet med 6 tjejer... Onekligen intressant att se dem försöka komma fram till ett badrumsschema för morgonen och andra dylika livsviktiga problem...

De har hållit konferensen på Royal Albert Hall, och därmed så hölls även dagens söndagsgudstjänster där. Royal Albert Hall är onekligen ett imponerande ställe. Det är gigantiskt.... På grund av RAHs policies så delades platsbiljetter ut till alla, och vi hade genom Connectgruppen fått några biljetter innan, så vi hade bra platser. Satt i en loge, så det kändes väldigt fint.

Efteråt gick jag en promenad i Hyde Park och åt en glass, och sen åkte jag till jobbet och hämtade lite saker som jag behöver inför morgondagen, och sen åkte jag hem och lagade faktiskt mat.

No comments: