Saturday 28 April 2007

Ingen tunnelbana

Idag var första dagen sen jag flyttade till London som jag inte har åkt tunnelbana. Har inte fått så väldigt mycket vettigt gjort idag, utan har varit här ute i Putney och mest hemma hela dagen. Lyckades i alla fall faktiskt komma mig ut och springa en sväng i förmiddags bort mot Wimbledon/Putney Common, vilket är ett ganska stort grönområde/skogsområde här i närheten. Sen har jag sovit en hel del... Hade egentligen velat göra nåt annat, men lyckades inte komma på vad jag vill göra. Det borde onekligen finnas någonting att göra i London, men jag vet inte vad jag vill.

Nu sitter jag och försöker skriva lite artikel och kod. Måste få en del jobb gjort innan vi ska åka till Skottland nästa vecka. Det var väldigt tur att jag hade möte med Cecilia igår, för jag hade fått för mig att det var torsdag/fredag som vi skulle dit, men det är onsdag/torsdag vi ska dit (som tur är så har jag då bokat mina flygbiljetter rätt dag). Hade inte varit bra att missa flyget...

No comments: