Tuesday 27 November 2007

Julfest

I fredags hade vi julfest i lägenheten. Det kan ju onekligen tyckas att det är lite väl tidigt för julfest redan, men i morse åkte Naomi till Australien, så om hon skulle kunna vara med så fick det bli i fredags. Vi hade en trevlig kväll. Naima lagade mat (en stor kyckling med en massa tillbehör...), och jag gjorde en hjortronparfait till efterrätt. För att få lite svensk touch på det hela också så hade jag ju gjort knäck tidigare i veckan. Jag och AnnaLena hade dessutom haft en svenskkväll på IKEA dagen innan och inhandlat pepparkakor, julmust, och dekorationer där.




På bilden ovan ser vi oss alla vid middagsbordet (ätandes förrätt). Om vi börjar med mig och går runt bordet medsols så har vi där Anders, Sarah-Jayne, Ngozi, Naima, AnnaLena, Naomi.

2 comments:

DyschDysch said...

mysigt med julfest. Jag o en kompis bakade lussekatter o pepparkakor o drack glögg förra helgen. Mysigt. PÅ söndag 1 advent och skyltsöndag.

sofia said...

Schysst min! Det kan bli din nya grej, ist för det intellektuella hakklappandet...
Lägg upp några bilder från jullondon vettja, belysningar och skyltfönster mm, dom är duktiga på att skapa julstämning!