Monday 7 April 2008

Snö och födelsedagsfirande


Igår morse hade vi snö här i London igen. Inte jättemycket, men ändå så att det stannade på marken en stund (fast framemot eftermiddagen så hade ju det mesta tinat bort. Till skillnad från förra gången vi hade snö så var det inte en total kollaps av all transport. Det var en del förseningar, men inte så värst illa. Underlättade nog säkert att det här var en söndag.

Har även firat min födelsedag två gånger denna helg. Först gick jag ut och åt middag med folket från jobbet på fredag kväll. Vi gick till Thai Cottage i Soho och åt god Thaimat.
På lördagen så hade jag firande med sådana som jag känner som inte kommer från jobbet. Vi åt middag på Sarracino i West Hampstead. Det är en italiensk restaurang som jag varit på två gånger med italienarna från jobbet, så den är officiellt godkänd av italienare och har väldigt bra mat till ett rimligt pris. En trevlig kväll.

No comments: