Wednesday 6 February 2008

Cambridge

Nu har det börjat röra på sig litegrann i processen kring att flytta min tjänst till Cambridge. Allt verkar tjorvigare än jag trodde, och just nu är jag mest bara förvirrad.
Verkar vara en massa formella saker, och igår blev jag dessutom kontaktad av en fackrepresentant som verkar oroa sig över en massa mer saker än mig. Men han verkar ha koll på saken och bland annat så hävdar han att jag bör få ersättning för resekostnader mellan London och Cambridge, något som jag annars hade trott att jag skulle vara tvungen att betala själv. Slipper jag det så är det ju trevligt, för det är ju trots allt en summa som inte är jätteliten. Nu ska jag i alla fall snart ha möte med någon på personalavdelningen, och då ska den där fackpersonen också vara med, så efter det så vet jag förhoppningsvis mer om framtiden.

No comments: