Friday 4 May 2007

Wiiiiiiiiiiiiii!!!!!

Jag är nu äntligen en ägare av ett Nintendo Wii! Jag fick ju en sådan (inte rent fysiskt då eftersom jag just skulle flytta, men jag skulle få köpa) av mina snälla föräldrar i julas, men det har inte blivit av att faktiskt köpa den förrän nu (det har ju också varit lite svårt att få tag på sådana där då efterfrågan är så mycket högre än utbudet).

Man kan ju då fråga sig varför jag sitter och bloggar nu istället för att spela tennis eller nåt sånt... Jag har faktiskt inte ens packat upp den, utan imorgon bitti kommer jag att gå och lämna tillbaka den och köpa en ny på ett annat ställe. Strax efter att jag hade köpt denna hittade jag nämligen ett betydligt bättre paketerbjudande på ett annat ställe.

Nu skulle man bara ha haft en större TV här hemma. Den pjuttiga lilla 14-tums-TVn som vi har här är ju inte direkt perfekt för att spela på. Måste ta och fundera var en större TV passar in och försöka få de andra att tycka att vi behöver en större TV också (fast inte för att de ska se TV, utan för att det ska spelas på den...).

No comments: