Tuesday 30 January 2007

Jobba

Även om det har hög prioritet att hitta boende just nu, så är det ju trots allt inte därför jag är här, utan det är ju för att jobba. Så idag hade jag och Cecilia ett första möte där vi pratade igenom vad jag ska göra och hur vi ska lägga upp arbetet. Jag ska ju jobba inom WILDSENSING-projektet, och vi kommer att ha ett uppstartsmöte för hela det projektet nästa vecka (då man bland annat får träffa grävlingsmänniskorna från Oxford). Än är det dock ganska oklart exakt vad jag kommer att göra och det är ganska öppet, så jag måste fundera mycket på det nu under den kommande veckan så att jag får något meningsfullt att göra här, och något som gör att jag kan komma igång med att skriva artiklar ganska snabbt. Som postdoc är det viktigt att man producerar en hel del artiklar.

No comments: