Friday 9 May 2008

Artikelskrivande och picknick

Nu i helgen så är det deadline för artikeln som jag och Ben skriver till CHANTS. Börjar vara nästan klar, så ska försöka skicka in den ikväll (även om det nog blir nån uppdatering senare i helgen). Hade ju dessutom tänkt skriva en artikel om de senaste två årens SNC-tester i fjällen, men den deadlinen är på måndag, och jag har inte särskilt mycket skrivet, så vi får se hur det går med det.

Det är dessutom fortfarande fantastiskt fint väder, så man känner inte för att sitta inne. Snart ska jag iväg en snabbis på picknick i St James's Park med folk från pastoratet, men måste sen fortsätta med artikeln.

Imorgon ska jag förresten gå och kolla på ett rum i en lägenhet. Bra läge och bra pris, så vi får väl se hur själva lägenheten är (och om de nu vill ha mig där).

No comments: