Wednesday 3 October 2007

Stressigt

Har varit stressigt senaste veckan så jag har inte riktigt hunnit skriva nåt här. Förra onsdagen var jag ju och såg på fotboll när Fulham mötte Bolton. Det var kul, men fruktansvärt kallt. Min Fulham-halsduk hjälpte lite grann, men jag frös hela matchen. Sommarkläder var inte rätt. Dessutom så var det 1-1 vid full tid, så det blev förlängning, så man fick sitta där ytterligare en halvtimme och frysa.
Tyvärr så förlorade Fulham i förlängningen, så det är färdigspelat i Carling Cup för deras del denna säsong. Craven Cottage som är Fulhams hemmaarena är inte jättestor, så man såg allt på planen rätt så bra, fast jag behöver ju egentligen en tv så man kan få se repriser när något intressant händer... Kul att gå på matchen iaf, men jag måste nog försöka få biljetter till nån match hos Arsenal eller Chelsea också så man får gå på nån ny och stor arena också.

En av matchens absoluta höjdpunkter var när Fulhams maskot kom in på planen. Kan ni gissa vad de hade som maskot? Mycket riktigt... en GRÄVLING!!! Billy the Badger tror jag han hette.

1 comment:

Håkan said...

Hej Anders! Du verkar ha det du gör i London med grävlingar, fotboll och annat! Här är det snarare värmebölja och för varmt. Jag har träffat Mirco och hunnit vara runt på diverse som jag skrivit om på min blogg. Nu är det strax dags för lektion så jag ska återvända till slutjusteringarna av slidsen! /Håkan