Wednesday 18 June 2008

San Francisco i september

Jag har ju haft lite artiklar inskickade som jag väntat på besked om. Nu har jag fått besked om två av artiklarna, dels den jag skrev med Ben, och sen den som handlar om testerna vi gjorde upp i fjällen med SNC-projektet, och bägge blev accepterade. Jag hade skickat in dem till två olika workshops som hålls i samband med Mobicom 2008 i San Francisco i september. Var ett tag sen jag var på Mobicom så det blir kul att åka dit. Har dessutom aldrig varit i SF tidigare, så det blir också kul att se den staden. Med tanke på att det är ganska fullt upp med resande därikring så hinner jag nog inte stanna och turista alltför mycket, men en del ska man nog hinna se.

Nu väntar jag bara på besked om min artikel som jag skickat till MASS, och det borde komma i slutet av veckan. Vi har ju misslyckats med ett tidigare inskick av den, så jag hoppas verkligen att den blir accepterad nu, framförallt då det är den som handlar om det jag gjort under större delen av tiden jag jobbat här, medan de andra artiklarna mer varit sidoprojekt.

No comments: